Läger bakis

Jag är jobbig, jätte jobbig. Jag vet det. Men nu kolliderar det. Kommit hem, flyttar, lämnar, saknar, ser hans ögon, jag dansar fortfarande igenom natten. Jag skulle vilja leva i den känslan och glädjen varje dag, varje natt. Men det skulle innebära att jag slutade leva. För livet är inte en dans genom natten.
Livet har sin gråa vardag att möta den också. trots att jag är läger bakis så rullar livet på. Och jag måste börja gå med. Fast idag tänker jag vara lite läger bakis. För er som aldrig varit på läger så är det lite svårt att förstå sig på detta fenomen, det var länge sen jag kände det så starkt som jag gör i år. Kanske för att efter årets läger så lämnar jag alla på obestämd tid. förhoppningsvis inte mer än ett år...eller så hittar jag förmodligen andra människor att också leva för. 
Jag tänker fortsätta vara låta läger bakis tillståndet fortsätta idag i alla fall. Hoppas det är okej och att ni fortfarande tycker om mig när jag börjar le igen...


tack till;

High Five
Unizon
Annika
Mimmi
Hannah
Hanna
Frizon
Ultra Knektarna
"familjen"
blindside
Han den vackraste på frizon
Dj otto

Ni har förgyllt två veckor av min sommar och nu lämnat mig bakis. Men de klart värt det. Fett på.




Kommentarer
Postat av: Hannah

You made my tent-nights!
Älskar dig syrran.
Saknaden gör ont, men det är värt.
Du lär mig, jag ser upp till dig.
Kärlek

2006-08-14 @ 21:45:56
Postat av: Jonna

Love you!

2006-08-15 @ 20:51:53
Postat av: Daivd, redhead, whatever

jag tror att du har fel, livet är en dans genom natten, inte för att jag inte har bagage, men det blir lättare om man ser livet som en dans genom natten..

2006-08-21 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback