måndag

Idag regnar det i uppsala för att sedan låta solen lysa för att inom nån sekund öppna himlen ännu en gång, det är fuktigt, och varmt/kallt och min sadel är blöt. Men jag cycklar ändå. Jag trampade hela vägen in till stan för jag har varken dator eller internet i mitt annars så hemtrevliga radhus i slavsta.
Nu har clara 1 och 2 flyttat in och huset blev helt plötsligt fullt av folk, trevligt tycker jag. Dom är så goa så vi lär kunna skapa oss en tillfällig familj. Imorgon börjar bibelskolan. Jag känner mig förväntansfull..hur skall det bli? Vilka skall gå? Hur kommer undervisningen vara? Hehe...i söndags åkte jag och frugan till Morgongtjn. Energin hos oss var till skillnad ifrån lovsångsteamet så låg den kunde vara, och när predikan dratt igång så och jag upptäcker att allt tyckts RINNA IGENOM mina öron. Jag uppfattar inte ett smack (jo lite..) Jag vänder mig om till min fru med en suck vi tittar menande på varandra och säger samtidigt
"Ett Helt år.."
Hehe..men så är det ibland, de vänder. Ni behöver inte oroa er..

Ja ja..

Jag ville bara säga att jag cycklade in för att säga att jag saknar er. Alla där hemma i min Stad. Jag saknar er. saknar ni mig? Dont worry, you will. Mohahaha.. .hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: chuchu

saknar dig redan baby! älskar dig syrran

2006-08-29 @ 21:31:36
Postat av: mawk

Ni är allt för långt borta.. Jag kommer upp så snart jag kan.

2006-08-30 @ 05:09:32
Postat av: Ida

Jag saknar dig!

2006-08-31 @ 17:26:20
Postat av: Sofia

Jag vill bara tacka dig.
Du har skrivit en underbar låttext och den hjälpte mig verkligen, mer än vad jag trodde.
Verkligen, tack.
All Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback