sårad



Finns en vän som inte svarar mig längre.
Det sårar mig.
Och det faktum att han vet att det sårar mig, sårar nog mig mest.
För det vet du va? Dessutom tror jag du tycker jag förtjänar det. 
Frågan är vad du förkastar. vet du det själv?
Man kan aldrig ha för många vänner. Vi älskade varandra..eller?
 Varför slänga bort mig bara för att jag sa vad jag tyckte. Är inte det inte hemskt egoistiskt?
 Dessutom sa jag det i omsorg om dig och i omsorg om vår relation.
Jag va sårad.
Har man inte rätten till det i en ömsesidig vänskap. Du hade det genemot mig i alla fall.
Väljer du bara den vänskap som klaffar för dig?
 vad kan växa där? ha, vad kan växa där? kan verkligen sann vänskap växa där?
Du kanske inte vill ha sann vänskap.
Du som alltid är så ärlig. varför får inte jag vara det? Soul varför kan vi inte prata? varför?
Är jag för dum för att fatta eller är du för märkt av din bakgrund för att orka?

ingen hate..bara sorg..
De gör mig fruktansvärt frustrerad och du "bryr" dig inte ens.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback