...allt har sin tid, tar sin tid...

Detta underbara sprak, Spanskan. Det ar ju sa ljuvligt vackert. Blir ett sprak vackrare nar man inte forstar det? Bade ja och nej tror ja.. ja menar Finska forstar jag inte ett piss av..men det bli inte vackrare for det...det samma med danska och tyska..men islanska, spanska, arabiska...det ar nog vackra nar man forstar dem med..men de blir sa mystiska nar man inte forstar dem...SKITSAMMA!!!
va tyst...sluta skriv...aaaaa

Kan handa att jag fatt smatt solsting..For solen har o konkurrerat statt mitt pa himmlen hela min Dag. Jag sjunger ut : JA, SA BRA!
Har legat pa en solstol sen 10.00 i morse och bara insupit energin som bara solen kan ge..huden borjar bli smatt gyllene.

Jag ar ovanligt nog inte stressad ett smack denna semester..sa sjukt nice. Har jag aldrig varit med om..brukar vanligtvis ta en vecka eller tva for mig att bara komma ner i varv och sen ar ledigheten slut. Men tack vare en sa Sjukt lugn (inte lat) host har jag varit lugn sen forsta lediga timman. LOVES IT!

Daremot ar min hjarna mer trimmad(hehe) tanker en massa och laser och kommer fram till saker, slapper saker, inser saker, lar mig saker...och det far sin tid..och behover inte konkurrera med min vilja av att gora, atstakomma nagot hela tiden.. som nan vis en gang sa..allt har sin tid.

Saknar dock att vara uppe i varv, ha tusen saker i hjarnan. Ha igang 3 samtal samtidigt. Fixa saker, losa problem, vara effektiv aka fran de ena stallet till det andra, planera min tid, ha almenackan fulltacknad fran host till var (nastan)...men som sagt allt har sin tid..och allt ar gott for sin tid.

Sa jag tar det for vad tiden ar.

en befriande och frustrerande tanke.
Allt borjar i det lilla. Det stora kan aldrig ha kraft om det inte har faste i det lilla. kan alltsa inte ha som ursakt..jag tar de sen..bara for att de ar svart(ett litet o over a:t). man maste alltsa verkligen lata saker vara det de ar for sin tid.. hanger ni med?

Kommentarer
Postat av: nome

well.. happy new years babe.. Ses imon. damn it va tomt det har varit haha. bra för oss tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback