Pa teneriffa.

Solen lyser i mina ogon, den ar varm. Jag maste kisa. Det va lange sen sist...

Jag var just ute och promenerade langst med havet med min mor..sant som mor o dotter alltid lyckas hamna i. Ett umgasmonster(hehe testa 2 prickar over o:et).
Och precis som igar lag dom ute i vattnet och guppade pa skummet. Paddla, paddla och sa upp... assa Surfa. Finns inte manga saker som ser sa underbart rogivande ut..(eller jo). UNDERBART.

Avundsjuk.

Anda sen jag steg in pa flygplatsen i tisdags morse har minne efter minne gjort sig pamind i mig gang pa gang. Kanslan nar man flog ivag, upplevelsen av att vara framme, alla manniskor man traffa, saker man sag, grejer man larde sig.. Jag vill ju bara (finns mkt ja vill..)ut och resa igen..pa riktigt!
lara mig surfa, traffa annorlunda manniskor, konstiga manniskor, roliga manniskor, trakiga manniskor, facinerande manniskor. Visste finns de pa hemma plan med. Men de ar nagot sarskilt nar man moter dem utanfor sitt eget land.

Sydamerika, bali, nepal, vietnam...sa manga stallen man vill besoka...
 

I ovrigt laser jag Bildfaktorn med Magnus Malm- ATT REKOMMENDERA.
Sjukt bra bok...

Nu ar min data tid snart slut..sa maste sluta...snart ar det 2007. nya tider vantar..?

Kommentarer
Postat av: annak

Din tur att sola & bada extra åt mig.
se till å göra det, ja gjorde ju de för dig :D
äälskar dig.

2006-12-29 @ 11:32:31
Postat av: johannes

hohohooo, mja.. min flygbiljett ar bokad till 1a maj, men far se om jag stannar sa lange.. eller rattare sagt om mina pengar racker sa lange.. sen sa har jag vart ute i 7 manader den forsta maj... kanske inte ar jattesugen pa att vara kvar.. men vad har jag att hamta hemma igentligen.

hoppas du har det bra pa teneriffa, blir snart solsemester for mig med, ska se om jag lyckas ta mig in i thailand med mitt kassa pass bara :)

skit i asien och allt runt omkring.. hang med till afrika.. det ar dar det hander :)

2006-12-29 @ 14:42:52
Postat av: nome

lyssna inte på johannes hehe. . inte afrika. inte än. sydamerika baby. indonesien. fett på. sjukt himla billigt.

saknar dig.- längtar. hehe.. måste berätta en grej när du kommer..

nyår vet jag inte vad som hjänder än. tänkte först åka till annika. men sp ringde eddie o sa att han kanske skulle ner. o då är jag med dom.
hörs senare puss love

2006-12-29 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback