3 hål




Idag gick jag till tandläkaren. När jag va en liten flicka tills ja egentligen nu så älskade/älskar jag till skillnad från majoriteten i världen att gå till tandläkaren. Det är så spännande, de finns massa roliga slangar att titta på, stolen man sitter i är fortfarande barnsligt kul att sänkas ner i, åka upp ner, bak, fram. Skit coolt.
fast på senaste. Typ sen jag fick börja betala för att gå dit, så känns det inte längre så himla kul. Betala för att nån skall pilla i munnen. Ja, asså. Vet inte riktigt om 700 spänn är värt de, trots den balla stolen och slangarna och alla grejer. I alla fall inte om de säger till än att tänderna i sköts tillräckligt bra.
De senaste åren har jag börjat känna mig som en 5 åring som får utskällning. Jag blir alltid lite nervös för vad de skall säga. Idag blev det, 3 hål. Jag har aldrig haft problem med mina tänder innan. Varför nu =/
Det skäller på mig, säger att jag inte får dricka coca-cola. Att jag inte får! Men jag vill.
Jag skäms lite för att gå till tandläkarn, och jag får inte ens ett klistermärke som plåster på skammen. suck. 
(men stolen e fortfarande cool, som en hästensäng i stolformat.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback