kreativ kramp


Jag har en sån frustreranade kramp i hela kroppen och stämbanden. MTV, stereon låter mig sväva iväg i drömmar och längtan. Dansare får alla muskler i min kropp att rycka för att röra sig. Ser jag en konsert får jag svårt att njuta, jag längtar för mycket. Jag vill ha scenen, jag vill flytta in på den, ta över den och ge.
Jag vill grabba microfonen och sjunga, sjunga. sjunga. Dansa. dansa. dansa.

Jag vill sjunga så att ditt huvud dånar och inte kan annat än stampa tankten och yla med, jag vill dansa tills du vill dansa. Jag vill skriva musik som skär igenom hjärtat. Jag vill göra musik som når.njuts av.levs.ler.gråter.skrattar.
Och jag skall, jag skall sjunga till dess du hör mig, jag skall dansa till dess du känner det. Jag skall.

vill.vill.vill

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback