ointelligent

Idag har en av mina projekt varit att rensa i garaget. VAd som tillkommer då är miljarder lådor av mina gamla skolböcker, teckningar, skol kort osv. 
Jag bjuder på en av mina höjdpunker under mina 12 långa år av utbildning.
(minns dock inte vilken klass)

Jag skriver ett prov om vikinga tiden, och första frågan lyder;

Under vilken tid/ årtal va vikingarna aktiva?
varpå jag svarat
60-talet.

Asså, min lärare måste ju skrattat i minns en vecka efter att ha rättat det provet. Jag hoppas hon skämtade om det i lärarummet för det är hysteriskt va korkad man får bli.
Antingen gjorde hon de...eller så, ja. Så Tog hon sig för pannan och grät förtvivlat och otröstligt över hur dåligt hon undervisat. Jag hoppas på det första!

Jag hittade dessutom en skrivbok som jag skrivit rättstavning på framsidan. Bara det att jag stavat det rettstavning. Så passande Johanna Anny Buller. Sätt dig i skolbänken och styr upp dig själv.
Dessutom hade jag en oförlåtnig frisyr under 1-2.

förr
Pappa_Johanna.jpg
Här är jag tyvärr söt. Men tänk dig mig 1-2 år äldre och med ett rått färgat hår, ett grått ansikte och luggen klippt till efter öronen så förstår du. KOm hem till mig så skall jag visa er mitt skolfoto. tragiskt.

Jag är smartare nu.
eller hur.

Nu,

faderskapet och dottern


Kommentarer
Postat av: Miriam

Hahahhahahahaha 60talet!!!!!!!

2006-08-08 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback