Älskad till döds

älskad till döds.



Ett hjärtas smärta dödas av en ny
Ett ekorrhjulsvarv som aldrig tar slut
Jag är fångad i sorgen
Sorgen över smärtan
Han tar och han tar
Men vad får jag tillbaks?
Ett brustet hjärta sönderslaget till max.

Vem Kan trösta
Vem kan hela
Vem gör mig Fri
När jag är fången
Vem tar upp mitt hjärtas delar
Och gör dem till En
Vem tar sig förbi mitt hjärtas alla trösklar
Jo ingen utan Du
Fader endast Du

Du är smärtans tröst
Du är hjärtats Helhet


Spring rakt Igenom mig
Spring rakt igenom mig
Spring rakt igenom mig
Ta emot Mig Gud!


 
Du älskade mig till döds. Du älskade mig så mycket så att det födde liv.
Din kärlek bär en sån enorm kraft att den får mig på knä.
Din kärlek bär en sån enorm omsorg, jag inte kan annat än att älska dig med!
Du är den ständiga lyssnare.hjälparen.kompisen.pappan.slagpåsen och sanningen.
Med dig och endast dig blir livet helt, fullkomligt och menningsfullt igen.

varje dag.
hela mitt liv.
Du älskar mig genom allt.

tack




Kommentarer
Postat av: chu-chu

älskar sången. Orden. kärleken

2006-06-18 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback