dansa med mig.



Tät intill, feminint och maskulint, vaden mot låret, klackar, med ett utsträckt ben. på tå, handen tryckt mot midjan med eld i blickarna. Passionen brinner i varje steg. desire.attraktion.tango.tango.tango.

Åtrå med stil och precission. Man är ett med rythmen.musiken.varandra.

Take the lead, take my hand. Så dansar vi. Med stil, med passion.
tango



Det är spännande att få byta stad, men jag kan verkligen inte se de roliga med att ha INGET klart. Jag längtar tills den natten då jag kan lägga huvudet på kudden, utan att  sucka, utan att hjärtat pumpar ett extra slag för oron för allt som skall ordna sig. Klart det ordnar sig. men tänk om. vill så gärna byta stad.

Jag ber att det skall lösa sig.
Och jag ber att du skall bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback