Det är ute att vara full


Jag vet att orden kan verka sträva, hårda, trista lite Väl färgstarka och kanske old fashion. Men nu har de bubblat så länge i mitt inre så nu kan jag inte låta dem göra annat än att prentas ut via ett par klickande tangenter.
Jag funderar över om ens första publicerling borde vara lite mer laid back och säga att det är kul att hänga på allt detta bloggande, ser verkligen fram emot det...blaha blaha (vad e de för ord?? Vi löste aldrig de Nom) Självklart är det så jag känner, ska bli skit kul. Men jag drar igång med första tanken direkt! Här skall de bloggas!

Jag säger;

Det är ute att vara full.

Det måhända att stora mode/trend magasin som elle, vouge, king och frida ( för dig under 14..ja va tvungen..)ännu inte observerat förfallet: Men det är så de ligger till trendlivsgurun jibbs berättar.
Det Är Ute att vara full.

Jag låter de eka genom cyber rymden in i ditt modevilliga hjärta.
Det är Ute att vara full, det Är ute att vara full, det är ute att vara Full!!

Vem kom på att det va en bra idé från första början, Vem? Nej det är ingen bra idé att fylla kroppen med en dryck som får den att vara bösig, klumpig, dansa fult, säga fel saker vid Fel tillfällen,och pussa på allt i sin omgivning oavsett om omgivningens munnar står villigt och plutar eller inte. Det är Ingen bra idé. Det är inte det!
Det är heller inte och kommer heller aldrig att bli särsklit charmigt att efter en lyckad kväll att trycka i sig en hamburgare på burger king, särskilt inte när mer av hamburgaren ligger på dina kinder och i ditt knä än i din mun.

Jag har officiellt blivit allergisk mot kollektiv partyfulla människor.

Jag vet att det är student, jag vet att folk vill ha kul och kanske slappna av. Jag förstår att man må finna alcoholhaltigadrycker att i smaken behaga. Men måste de därmed hävas in i så stora mängder. Sverige kan du inte dricka med måtta?

Jag säger, Väx upp sverige och lär dig att festa utan denna denna enkla drycka som får hjärnan att tro att alla idéer är bra! Ingen är och kommer nånsin vara så tråkig att han/hon inte skulle kunna festa utan den. I så fall e de ju självförtroendet vi måste jobba på. Eller? Om detta är fallet så hjälper jag mer än gärna till. Bara att säga till. Det handlar bara om att bjuda lite på sig själv. Att ha självdistans. självdistans är nog en av de starkaste tillgångarna vi har!

Jag älskar er alla, respekterar er och vill inte dömma nån
men
det
är
ute
att
vara full.

Det är min åsikt.






Kommentarer
Postat av: Moggs.

Ilska var ordet :D

2006-06-10 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback