förtröstar.

belles

                 
Jag förströstar på dig.litar.
Du vill mig bara gott.
Det har du alltid velat.
Det kommer du alltid vilja.
Du ser allt genom ett större perspektiv
För dig är inget omöjligt.
Jag i talar mig inte
Jag tror.litar.förtröstar
Du kommer fixa allt.
Jag står till ditt förfogande
Om jag än vandrar i dödskuggans dal
fruktar jag inget ont
för du är med mig.
Det är tillsammans med dig
som jag väljer att vandrar med genom livet.
Du är mina fötters lykta
ett ljus på min stig
ge mig i mina händer det som där bör vara.
ge mig i mina händer det som där bör vara.
ge mig i mina händer det som där bör vara.



            led mig.
 led mig. led mig                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback