Jag älskade den där tavlan.


 
Jag måste bara få ropa ut att jag älskade den där tavlan. Många gånger vandrade jag förbi glasrutan som bevarade det mest vackra konsverk jag sett.
Jag älskade den, jag tittade på den, tänkte på den, längtade efter den. Den va definitivt Inte allt för mig. ( jo..kanske för en sekund svepte den in mig totalt in i sin värld) Den va vacker!

Den hade så mycket att säga, den ville att vi skulle titta på varandra, uppleva varandra, förstå varandra. Vad hade hänt henne?

Tar nästa plan bara för att beskäla jordens finaste stad på jordens finaste konstverk. Vi är menade för varandra!

Nom tack för din tillängnad. Jag sparar den här. Här sparar jag den ( true jack o nom style).

okej..kanske överdriver något.
Men.
Jag älskade den.
Mkt.







 



Kommentarer
Postat av: nom

varsågod baby. önskar jag kunde köpt den till dig. detta är det bästa jag kan åstadkomma.

2006-06-12 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback