hutter

hej,

Kom just in, stelfrusen och med blodsockert enormt obefintligt. Aj aj aj. Varför trodde jag det va en bra idé att gå ut mina tunna ballerina ut i minusgraderna. Du vet Johanna, solen gör inte alltid allt varmt. Illa.
Bara jag inte blir sjuk nu, fett ovärt.

Idag kommer en av mina flickor upp, fett mys. Skönt att få se henne i ögonen och fysikt krama henne.

I alla fall så är tårna obefinliga och mina fingrar fungerar knappt och magen skriker, "ÄT KVINNA".
Om några timmar så kommer det ett gäng modeller hem till oss..aha..me like. Jag och noomie skall bara gå runt och njuta..även om några är små. Man kan ju tacka gud för hur vackert han skapa dem. Amen.

JA JAG SKALL ÄTA!


henström for F***ck sake...saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Lolita

syster. på tisdag next week. it´s going to go off. haha. du kommer gråta av skadeglädje. call me. love lillasyster

2006-11-08 @ 16:54:04
Postat av: Anonym

sluta snacka bullshit, vi är inte små. vi är.
yngre & vackrare, ni kommer se på oss om några år och tänka; ack, om vi endå var som dem, om vi endå hade kunnat få vara lite yngre.
In your face!!

tack för att jag fick komma, en stund iaf. Mor tackr tusen tack för tack-lappen. kommer gärna igen, nån helg, en lite längre stund. 'om du inte tycker jag är för liten'. BIG LOVE.

2006-11-09 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback