Jag fröjdar mig!

Två av mina låttexter har dykt upp så två olika bloggar som jag läst. Jag vet inte om ni kan tänka er känslan när man ser det. Tänk att det man själv gått igenom och låtit uttryckas i en sång får betyda något för nån annan,att mina ord och toner får bli någon annans ord och toner.det är vackert och kristlikt nog fröjdar jag mig!avskyr de ordet så jag passar på att använda det mycket! Jag blir glad,tacksam och rörd. Det finns så mycket att blogga om,jag har så mycket och säga..men ingen data.för få ord.

Kommentarer
Postat av: jullebulle

Eftersom du säger att du blir glad av det; dina låtar har betydigt en massa för mig. speciellt smärtans tröst men även hope, den gav mig lixom hopp, om att det kommer en bättre morgondag.
just as you know, tänkte jag :)
pous&love julls.

2006-09-05 @ 23:21:42
Postat av: Daivd, redhead, whatever

fett vad nice, pizza slice..
hoppas du inte låter UPP hindra dig från att skriva mer..

8:-)

(ps jag läste ngnstanns att den smileyn betydde "jag är en liten flicka" så jag tyckte den passade in.. ds )

2006-09-06 @ 22:20:21
Postat av: Daivd

nu skall jag tanka backstreetboys.. weeh

2006-09-06 @ 22:20:43
Postat av: Jibbs

A,tack julls tack david.betyder jätte mycket för mig! David,håller faktist på att jobba på en ny låt.så usala har snarare gett mig ny inspiration!soft.

2006-09-06 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback