Låt himlen va glad.

Det är sent, söndag kväll,jätte sent. jamie cullum sjunger om hur han ligger vaken och saknar en flicka.och här ligger jag,i min säng. Imorgon kommer klockan ringa innan 7. jag är jätte trött,för trött för sova.så jag bloggar a la hightech. Jag lever,får hjälp varje dag för att ta steg för steg ut i ett segerikt liv för herren.halleluja! Nej,men för att bli seriös så trivs jag så sjukt bra,imorgon skall undervisningen dra igång på riktigt,guds karaktär,ska bli intressant.det är skönt att ge gud tid!

Kommentarer
Postat av: chuchu

skönt att du trivs baby! i´ll keep on prayin´for you.

2006-09-04 @ 19:32:25
Postat av: Jibbs

Jag saknar dig,hur har du det?all min kärlek

2006-09-04 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback