Morfar jag skall föra vidare den fackla du tänt!

Min morfar dog idag.död.han tog sitt allra sista andetag..idag kom han hem dit han hör hemma,hem till platsen han älskade högst av allt.han gick hem till jesus! Hur skrapar man upp alla känslor och alla minnen,den enorma saknaden..de går inte..inte idag.jag gråter. Jag älskar dig morfar,du var en enorm förebild, så mycket i mig har jag fått av dig,blodsarv.Du var så stark,dina stora valkiga arbetarhänder,så mycket humor.Och din värme och kärlek mot människor var fantastisk.Du fattas mig! du fattas mig...

Kommentarer
Postat av: Annak

avskyr när morfar's dör...
I'm gonna cry tonight.
Morfars är det bästa som finns. dom borde aldrig dö. vi behöver dom, alla morfar's borde få leva föralltid. I kväll ska jag läsa brev från min morfar, där han skriver att han är min vän & att jag ska vara glad. Jag saknar min morfar.
jag är ledsen för din skull, Men han är hos jesus. Min också. for ever. vi kommer träffa dom igen, snart.

2006-09-22 @ 23:57:02
Postat av: Jibbs

Ja,hem till jesus.finns inget bättre..

2006-09-23 @ 12:40:02
Postat av: annika

jag e bara ett telefonsamtal bort.
all kärlek från din annika

2006-09-23 @ 15:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback