TACK!

Prisat vare herrens heliga namn för Sara och David Ärnfors som fixat internet åt oss. Ni är bäst. Ni har fixat både internet och Dator. Är ni inte bäst på jorden...JO!

Så mina vänner och bekanta nu kan mitt bloggande dra igång på RIKTIGT igen, och nya bilder kan läggas upp och ni skall få hänga med mig i livet som bibelskole elev, en resa i mitt inre. Hur långt in ni får komma det återstår att se.
Huslig som jag är, eller har blivit så skall jag nu gå och baka kanel bullar. MUMS!

Kommer Ev. hem i helgen för er som gillar mej. oK.. inte klart än.dock...

Pussa er på er panna. För jag heter Johanna

Kommentarer
Postat av: hanalai

kom hem nästa helg istället?! då är jag hemma... puss

2006-09-13 @ 10:06:31
Postat av: Chuchu

Jag håller med Hanna. kom nästa helg!:)
och tackolov för blogg.

2006-09-13 @ 12:10:25
Postat av: jibbs

Nej, e de sant..både hanna, hanna och lisa borta i helgen..åker hem i helgen för att jag får skjuts...
hmm..

2006-09-13 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback