it's been a hard day's night? aqnd I've been working like a dog..

Jag vaknade för en halvtimme sen, inte bra johanna.
Jag skall nämligen gå upp 4 i natt och jobba. Det är väldigt tidigt. Ja vi får se hur det går.

Solen lyser och det blåser, och jag har träningsverk, äntligen. Så skönt.
Satte igång att dansa igår igen efter typ 1 och ett halvt år. Kommer inte bli lika mycket som innan, men ändå.
Saken var bara det att första klassen var i Ballet, Ny börjare givetvis, men ändå. Jag och noomie tillsammans dessutom, Hahahahahaha..
Jag är nog lite mer åt gatandans hållet.
Hahahahahahahahahahaha...ni skulle sett när vi skuttade över golvet och gjorde allt vad det nu kallades.
Hahahahahaha..

Måndagarna kommer bli sjukt roliga i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback