08-543695,0226-85326,013-549682

Att man trots att man är mogen, duktig och trendigt och använder hjälm skall lyckas dra på sig en hjärnskakning...en som verkligen sitter i också! sämst. Men det va ju klart värt det, snowboard och soft pistade backar och puder är värt all hjärnskakning, blåmärken och träningsvärk. I loves it ändå!

rebell..a yeee.

För övrigt har jag spenderat dagen hukad över listor med telefon nummer efter telefon nummer. vem äger alla dessa restauranger och skoaffären. Vem startade lixom skobutiken Sko-be-do eller  vackert på.
Monotomt totalt dötrist jobb i en vecka, PERFEKT. ärligt talat så njuter jag!

Kommentarer
Postat av: nome

hej skitunge. bilden på min blogg. den på dig. älskar den. visst är den fin? jag har just suttit o pratar livets ord o sex med min chef. denna kvinna. helt underbar

Postat av: hanna

sitter och tänker på att det är vecka åtta nu. och ända fram tills nu har jag fortfarande hoppats på att du skulle vara här nu. älskar dig.

2007-02-20 @ 15:24:27
URL: http://hanalai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback