Back to basic

Jag var redan sen när jag stegade ut ur dörren 08.30, hurra nu skall jag egentligen vara på plats för soundcheck, men är jag det?
..nej men, de var jag visst inte.Oj oj då...
Inte nog med det, när jag ser på min bil så är där ett 2cm tjockt lager med fryst is. Inte frost mina vänner utan IS.
Gick ju inte ens att skrapa fick haka som dom gör i gruvorna och efter sisådär 15-20Minbilden bilen värmt rutorna tillräckligt och jag hackat klart var isen borta. de tog bara 20min, inte mer.
Tur var väl att teamet log när jag kom;
Vi hade också is på rutorna.

Så nu sitter man här och om typ 3 timmar lyfter flyget hem till Uppsala.(flyga känns för övrigt fett jetset.trendigt) Känns som om jag varit borta as länge, ja det känns nästan som om jag Aldrig bott där. Så underligt. Jag har typ inte ens längtat tillbaka. Men nu känner jag att det skall bli skönt. Tur är väl det. Jag har faktist ett liv där uppe som inte är redo att lämnas ännu. Inte än.

mogs..sämst att vi missa varandra...Men kärlek vännen, bara kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback