det snöar i göteborg


Idag snöar det här i göteborg, luften har slutat vara genomskinlig och förklätt sig i brudklänning! Som vanligt när det kommer till Göteborg inser oftast vägvärket (eller vilka det nu är som fixar med vägarna) alltid att de fallit snö, gärna en vecka försent.

"nämen oj, det snöade visst i onsdag"

Detta innebär givetvis snökaos. Grattis Göteborg!

Idag sänds även min kära Rocky rex Balboa iväg..bort från klarbärsg. för att vara utbytesstudent i märsta. Ack o ve. får ja ta farväl av min högst älskade katt. ja, jag har lyckats förälska mig i en liten katt. Jag vet inte ens när eller om jag nånsin kommer kunna ta tillbaka honom...Mamma huset hemma i mölndal uppskattar inte direkt katter om vi säger som så...

Roooocky.....dont leave meeeee!!!


Vem skall nu somna PÅ min haka, eller lägga sig över mina böcker när jag läser, Vem skall slänga sig om mina ben efter jag klivit dem på svansen, bita mig i benen, handen eller gömma sig i diskmaskinen. Vem skall nu mera få fnatt vid 22. inte e de noomie inte. då kraschar hon i säng. som en död fisk (all kärlek)Vem...rocky...uhh...

Igår va jag tillbaka på min gamla arbetsplats, dvs Saronkyrkan Göteborg. För er som träffat nadja så vet ni hur glad man kan bli av att träffa henne. Hur hon bara vrålar ut, så snart man gått igenom dörren, JIIIIIIIIIIBBBEEEEEE..
Slänger sig om halsen på en och skriver i örat,
Ja ha sokknat dej
Lilla lilla naddis.
Ida,stina, Lorents o hela gänget, alla dessa toppen kids. Kan man bli lyckligare än att träffa dem. Jag vet itne hur de gått till men jag får verkligen ont i hjärtat att vara ifrån dem.
De är kärlek de. Dom man älskar vill man vara NÄRA.

Jag får trösta mig med att jag är kvar här i götet 4dagar till. Att jag skall få vara med och leda lovsång på söndag i Saron och att (förutom noomie o clarorna) Annika står o väntar på mig där hemma i uppsala.
Mitt andra hem. Mitt nuvarande hem.

Kommentarer
Postat av: ankan

Jag väntar dig med öppna armar! åh vad jag längtar!

2007-02-21 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback