Det va det jag tänkte...men

nedanstånde text rekommenderas att läsa i snabb/pladdrande med tydlig fart.


Jag tänkte göra en utläggning för något jag tänkte över på tåget igår (5timmar, 5TIMMAR inte mer...inte..mer). Men jag har glömt bort vad det var...sämst.

(Vilket förhoppningfulltvis visar på att jag tänkte på den så starkt för att inte glömma bort den, för skulle jag glömma den skulle jag ju inte kunna dela med mig utav den, och därmed definitivt inte blogga om den, insikten alltså. Jag tänkte alltså så intensivt på den att jag glömde den i mitt krampaktigt visa förstånd..ack o ve.)

Varför jag ville göra utläggningen var för att:

1. Det var en intressant och djup studie med en fägstark insikt på det jag kom fram till.
2. Kan hända att jag är smått uttråkad.
3. Jag skall upp tidigt imorgon och har för den saken skull inte en minsta längtan efter att gå lägga mig,     moget? Verkligen inte!!

Synd för dig att jag inte kunde minnas. Jag kan inte berika ditt liv mer än att uppmuntra dig till att glädjas med mig. Imorgon far jag iväg en vecka till bjorli skisenter (ja, det ligger i norge, ja, det är ett litet ställe, ja, platsen har as en väldans skön offpist åkning) för att på snowboard kasta mig ut för snöiga berg och backar.

I'll leave you with this;
Gläd dig med mig. Det är bra för dig!

Kommentarer
Postat av: nome

crazy shit. din katt ska dö. han hade sönder kameran. den lille demonen. Jag bor tillsammans med lucifer. han lär hinna dö innan du kommer hem om han fortsätter så här.

2007-02-12 @ 18:16:43
Postat av: clavia

ain't no sunshine when she's gone!! kärlek

2007-02-13 @ 21:14:32
Postat av: annika

har jag berättat om när jag bröt handleden i sälen? jag samlade alla mina vänner runt mig å berättade hur mycket jag tyckte om dom, 30 min senare kom tillbaka, inte död, bara gipsad. var rädd om dig!

2007-02-15 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback