.Hon och Jag.

8

Retards for ever.

7

Men Kärleken har vi alltid.

6

Och glädjen förstås...

4

Även fast vi slåss ibland...eehh..

3

...så blir vi alltid sams tillslut..och blir glada igen..

2

Snygga är vi också ;)

1'

Jag vet att min hand får de hela att se lite kontrollerat ut..och ja.jag är medveten om att noomie ser lite rädd ut...men hon älskar mig! Tro mig! 

Jag o frugan

Självdistans och bröst...herregud..kära nån

fruae

Jag är i alla fall glad,tacksam,överlycklig,privilgerad, lyckligt lottad, bortskämd att få ha en vän som du noomie,nome,namwan,noms...kärt barn har MÅNGA namn.. Var skulle jag vara utan dig? Tack för allt du ÄR, och att jag får vara en del i ditt liv och att du vill vara en del av mitt!
Älskar dig alltid frugan!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig lördagskväll!!~

Postat av: annak

JAG SAKNAR ER :'( :'( :'(

2007-02-25 @ 20:44:17
Postat av: fru

jag sitter på ricktigt på kontoret med tårar i ögonen. du är toppen. min glädje. speciellt i vår händelselösa vardag. love

2007-02-27 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback