Min mobil vill inte starta

Vad är det för fel på dessa moderniteter, eloktronisk skit. Ni ser så bra ut på ytan, men på insidan är ni bara skit!!




Nu är jag tillbaka i staden uppe i Norr, Uppsala kallas den visst. Shit the same. Jag är bara sååååååååå trött på denna staden, jag lägger en ters på noomies klagosång.
Uppsala suger, uppsala suger...
Hör ni hur vackert de klingar..om en sån eländig sak! ack.
(dessa ordval..haha=annikas resulat)
På Bibelskolan säger de hittills samma sak som de sagt sen i augusti. Och ute är det snöigt och kallt, fett mycket bättre än grått och regnigt, men ändå. Jobbar gör jag..och nog är mina barn så söta.. men de är för lite utmaning, för lite färg.
Det är entonigt, menningslöst och beiget. OVÄRT.
Och ändå kan jag inte lämna U:a, jag måste var här..nånstans är jag ändå inte klar.
BLI KLAR!

de går över...


Härligt att höra från dig lunts.


Kommentarer
Postat av: hanna

bit ihop kvinna. om inte du klarar det, vem ska då kunna?

Postat av: Ida

läs på min blogg mamma.

2007-03-04 @ 23:44:02
Postat av: lunte

fick du mitt mail? min e-mail strular. vet inte om det skickades. hör av dig.

kram

2007-03-06 @ 08:44:11
Postat av: annak

blogga lite då för helvete.

2007-03-06 @ 21:51:25
Postat av: henke

jiddrar du om ditt keffoo, uppala är FETT NICEE..vi har fett mykke brajj och snygga bitches..aiight sucker

2007-03-29 @ 04:03:47
URL: http://fukofff5.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback