slutet av juli

Annika har åkt. de är verkligen galet. åkt. Finns ingen annika (som hon) kvar i västra götalands län. knäppt. jag har inte riktigt fattat det. Men galet är det.
Har du det bra mitt hjärta? kommit i ordning?

vad ska alla till norge och göra?
Kan vi inte alla vinna på triss istället?

Jag fick min första ordentliga lön på typ ett år i fredags. Och det har jag låtit min plånbok och kontokort veta. Jag har shoppat ordentligt första gången på läääänge. And I loves it. Funderar på om jag inte skulle trimma frisyren när jag ändå är igång.
shopping.

Jag har köpt:
3 par skor
1 klänning
Leggings
väska
underkläder
nagellack
2 par solglasögon
hårfärgning
9 olika typer av kuddar

 och allt på rean. Älska rea.
 
På lördag är dagen då alla lägren börjar. Årets höjdpunkt. Läger.
2 veckor med "familjen" på sundsvik...ne..tänker inte ens beskriva känslan av att få delta och vara på ett sånt läger. De måste upplevas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback