-newest seven eleven giiiiiiiirrrrrl

Jag började min dag kl 5 imorse. 05.00. O ja. Tur nog var jag relativt ansvarsfull igår och la mig vid 23.00. (De är la ändå ganska bra gjort?)
Det var jag och solen.
Inledde dagen med att se min arm svepa fram och utan att kunna stoppa den ser jag hur den välter ut ett stort glas mjölk. sista mjölken. ingen mjölk idag. sämst.

Det är skönt när man kroppen styr sig själv som om den vore en val. praktiskt framför allt.

06.00 står jag redo för att öppna seven. Redo är mitt nya mellan namn. Känner mig konstant i statusen redo. "Japp, ja är med, ja absolut, ten4."
Jag älskar att jobba seven (än så länge):
1. Man har så fullt upp så att man inte ens hinner titta på vad klockan är, och håller man inte koll på vad klockan gör. Då springer den iväg.
2. Man träffas sjuuuuuukt mycket folk. (Big Brother Kitty var inne idag..WOW)
3. Man får hysteriska frågor, om de mesta.
4. Man bär, springer, håller massa med "bollar" i luften, och bakar..mmm...bullar..mmm...
5. Jag får träna/lära mig huvudräkning(som jag ABSOLUT inte kan. - mitt största handikapp.)

Kom på idag, att om "lars" skall betala mig 22 kronor och han ger mig 100kronor, att jag kan be om 2 kronor och har "lars" det så kan jag istället för att betala tillbaka (vänta måste hämta miniräknaren) 78 kronor kan jag ge honom 80 kronor. Då kan jag behålla en 5 och 3 enkronor. AnnaLena kommer bli stolt.

- skratta ni bara.

Kommentarer
Postat av: nomes

sa ju att du skulle haja det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback