en ny dag med nya möjligheter

Den nya dagen med de nya möjligheten är klar. Imorgon om några timmar stundar ännu en.

Dagens möjlighet har varit att spendera tid med min mellan bror Mr. Piss. Vi har strosat oss igenom varje H&M butik i hela staden. Han införskaffa mååånga plagg, duktig shoppare som han är.

Dagens andra möjlighet är att jag fick hänga med min pärla Annak. Lilla söta tonårs annak. Hon är så söt. Har ni träffat henne? De borde ni!

Dagens upptäckt bestod i att jag insåg mig vara a real seven eleven giiirl. Va inne idag då nome jobbade och började genast fixa och greja,s täda, plocka, fixa big bite åt kunderna hämta bröd, muggar etc etc. De bara bubblade upp! Bara sådär. Så.

Dagens handikapp har varit mitt nackspärr, andra gången på en vecka typ. SUGER. Alla på min högra sida idag ahr nog upplevt mig som dryg och ignorant. God, jag har nackspärr, kan bara läga huvudet lätt åt vänster och luta med kroppen. Du får ställa dig på vänster sida.

Imrogon skall jag upp halv 9. skall repa. de blir nice.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback