God morgon världen

Klockan är 03.58 om exakt 15 minuter kommer min väckarklocka ringa.
Jag gick och la mig för att sova 22.30, har jag sovit något? Nej. Inte en endaste blund.
Klarvaken.
Trodde vid 01.00 att jag säkert skulle somna vid 02.00. Men icke. Nu sitter jag här en kvart innan klockan ringer, inte så klarvaken, ganska trött faktist. Men..vaken, oförmögen att somna, inte ens 5minuter.

Jag har kommit på massa knep för att kunna somna nästa gång:

1.Tänk, jag skall dygna tills klockan ringer
2.Dra ner persiennerna så att du har mörkt under tiden du i alla fall skall sova.
3. vänd inte på dygnet.
4. skriv inte upp dig på pass du egentligen inte behöver.

Om ca. en timme skall jag gå till bussen och 06.00 skall jag vara i butiken. De är första gången jag öppnar själv. Jag är faktist lite nervös, särskilt med en sömnlös natt i bagaget. Mitt huvud är inte känt för at funka bra på morgonen annars, jag kan ju gissa mig till vilken katastrof en sömnlös natt kan leda till.

mina ögon vill stängas..men huvudet är klarvaket. får väl jobba som blind idag då..

jag hoppas på att justin kommer förbi mig en sväng på morgonen så vi kan dricka kaffe ihop.
punkt.

Kommentarer
Postat av: whifeee

tack för idag babe. för att du tröstar även när jag är lite lätt otrevlig under dagen.

2007-06-27 @ 01:45:42
Postat av: Tobias

Nejmen o vad vackert att även denna blogg är rosa föresten. De rosa skall bliva de främsta som vi vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback