"hej jag heter viktor, jag har tagit studenten idag. Ha en bra dag!"

Ja, det var dagens överdrift överskrift.

hej viktor.

Asså, alla dessa studenter. I 3 veckor skall det firas, glömde jag skriva 3? oj oj oj.. för varje dag som går så känner jag sorligt eller tryggt, härligt (tyck själv) nog att jag är 23 snart. Och det är ganska skönt att jag tog studenten för 4 år sen. Andra får ångest och åldersnoja. Jag ler hellre nöjt över gammla tider och går vidare.

bös, bös, bös.

bara så ni vet..det är nu livet börjar eller går ut för. Välj du.

För att fortsätta på den vise mannens citat om att bitterhet är coolt.
Idag talade han om för mig med myndig röst, som om han länge klurat på en bra formulering strax  efter det att han hållt kampanj om att han minsann skippat körkort för att värna om miljön. Varför köra bil när man kan använda sig av den underbara och praktiska kollektivtrafiken istället.

han talat myndigt om för mig;

När jag har körkort kommer jag åka mera bil.

jo, det ligger ju nått i det sa vi (jimmy,john o jag) med roade röster.
Ja, det var allt från mitt rapporterade i sommarnatten.

Imorgon blir det barhud i parken. Här skall solas och softas för att sedan avsluta dagen med lite studentfirande, varför inte. En till motttagning hade ju inte skadat.

sov nu alla ni där ute. sov.


(det himla kattskrället har sprungit ut. skitkatt. skitsamma.)

Kommentarer
Postat av: nomes

Hej viktor.

2007-06-08 @ 11:16:51
Postat av: nomes

såg du han peter pan killen? hysteriskt itne sant?

2007-06-08 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback