Hela stan har tagit studenten! ...snart

Jag trasslade hem mig genom natten, började min resa runt 2, innan två t.o.m, var hemma 4, lite efter 4. Och fåglarna dom kvittrade i kastrat.
Ve natttrafiken säger jag bara. usch, fyyy...
Tacka vet jag körkort.

Efter att ännu en dag vänt på dyngnet är jag på jakt efter räkor. Färska räkor helst. Så himla gott, bara de att man måste ta sig land o rike runt (utan bil! Och har man väl skaffat körkort känns kollektiv trafiken fattig) för att nå fiskehandlarna. Ska jag tina frysta? Har ju ingen bil till hands..
Återstår att se.
Cykla? Do it like the do in U:town??
De blir räkor hos mimmi o simons residens. De nygifta. Underbart!

Solen skiner, regnet har upphört. Jag har fått jobb, ledig i ytterligare några dagar. Njuuuuta.
Livet är lite enklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback