"Mmm vad gott det var.." x57

Jag kom på det. Det bara kom till mig lixom. Nu vet jag.

Jag måste  UPPLEVA för att  ÖVERLEVA

Må hända att det låter aningen dramatiskt. Men jag har insett att jag måste uppleva, gärna mkt, för mkt, för annars överlever jag inte. Annars har jag inget att reflektera över, berikas av, eller känna för. Ingenting. Jag måste få uppleva för att kunna känna att jag from time to time får dra mig undan upplevelser och dylikt...som förr.
balans tror jag visst det kallas.

Och jag cravar efter det, needs it. Nya människor, nya färger, historier, livsöden, skämt och promenader. Sena nätter, långa dagar och långa samtal. Nya tankar, åsikter, liv, nya känslor, spänning, kärlek, nervös, glädje, lycka, hopp, tro...nya vinklar.
Jag cravar likt en gravid kvinna cravar. ..vart börjar man..?

Rastlös, har jag i ju för sig varit i ett år snart. Men den kryper sakta in..som mörker..djupare. Den börjar stadga sig i mig och skapa en konstant frustration. Den kommer suga musten ur mig snart.

Seven eleven kommer garanterat ge nya upplevelser.
Bäst de.. för som en vis sa för 5min sen

Jag måste uppleva för att överleva

word och godnatt. säger jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

risken med den teorin e att om man inte passar sig när man e uttråkad, så e det lätt hänt att man börjar röra om i grytan å raise some hell helt i onödan. Som man sen snällt får trassla sig ur.

2007-06-04 @ 15:14:24
Postat av: jibbs

vet vad du menar..men inte den typen av upplevelser jag menar. Jag menar mer att lyfta min nu nerstressade kropp och göra något av min tid. sluta klaga och göra något åt saker o ting.
Klart man kan ta sig för alldeles för mkt då..men..jag antar att man får ta de steg för steg då.
men tack för ditt inlägg.

2007-06-04 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback