nya dagar

5 timmar, sen va min hjärna helt tom och ögonen var totalt öppna, jag kunde inte få fram ett ord (brukar annars prata livligt ovh mycket med mig själv när jag kör bil..) super fokuserad körde jag hem genom natten. Tyst. Nya saker is the shit.

Dave var här på besök igår, kändes knäppt och fullkomligt naturligt att hänga med han i Göteborg o inte i U:town. De va soft, käka glass och stöta på gamla vänner. Parker och värme på höga grader. Loved it.

Årets alla studentmottagningar skall ha cred. Har inte varit på en enda en med pasta sallad. Äntligen har stan lyssnat till min klagan kring denna enormt enformiga rätt, pasta sallad. HALLELUJA!

Nu skall jag laga något som inte är pasta sallad och äta det. sen skall jag åka och jobba, på mitt nya trevliga jobb.

känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback