You need New friends

Att vakna och få somna om is the shit. Jag lovar er.
It's the shit!
Har gjort det tre gånger redan..idag alltså. Ledig idag.
Det är soft att vara ledig om man inte är ledig annars, om ni fattar vad jag menar?

Mitt stora frågetecken veckan till ära är hur en stad kan gå från att ha haft över 30 grader varmt i flera dagar till att dagen efter ha 16 grader. Hur? Får man göra så?

Rocky Rex Balboa, den ståtlige, den snygge och den lene..min katt alltså har skaffat sig ett crew här på gatan, eller två kan man säga, antingen hänger han med de långhåriga fotpallarna på andra sidan witch I don't like. Dom är stora och äckliga och har dåligt inflytande. Eller så hänger han med Den svarta (hans motsvarighet till min soul mogs) katten på gatan nedanför som jag gillade bättre förut för han är snyggare. Men Rocky verkar har sänt ute lite fel signaler om sitt hem. För Den svarte, låt oss kalla honom will smith. Will smith tror nämligen att han får spatsera in hit hur som helst. Igår var han inne två gånger, eller två och en halv. Första gången stod han och jama efter rocky i vårt vardagsrum. Vad sysslar du med sa vi och slängde ut honom. Senare hördes det krafsande och glufsande i matskålen, jimmy kikar upp. Vem ligger inte där, jo will smith. Den svarta katten alltså från gatan nedanför. UT!
Sen i natt, I NATT så hör jag glas gå sönder. Jag rusar upp för trappan för att dra rocky i nackskinnet, tänder lampan för att se hur will smith står på altanen och skall precis smaska på maten han hittat i den sönderslagna glasburken. Som Han För övrigt slagit sönder. Får du ingen mat hemma!!? Jag fräste på honom och började städa. Tattare...rocky skred lite sömndrucken ut på verandan och såg fundersam ut över vad som har hänt. Tog in honom och talade allvar. You need NEW friends.
Okej.
Dessutom skall jag kastrera honom, och det är snart det. Jätte snart..moohahahaha..inte will utan rocky alltså.

Dags att tysta min skrikande mage, mat, skriker den, maaat.
Du skall få mat.


over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback