O store Gud när jag Din värld beskådar...

O store gud n?r jag din v?rld besk?dar

Du ger mig liv
Du ger mig hopp för vår tid
ingenting kan skilja mig från dig...



tack för att du är den du är Jesus.. utan dig vore jag ingenting. De stunder då jag faller handlöst..ner i mörka hål.. utan dig skulle jag gett upp, men du reser mig upp igen. Du lär mig att våga gå igen. Utan dig skulle ingen av alla mina vänner finnas till. Utan dig skulle inget av de jag älskar finnas. Utan dig skulle inget av det som ger livslust finnas. allt började ju med dig.
Du äger mitt liv. jag ger de till dig. De lilla och de stora i mitt liv, de hemska och de vackra. Frustration och tacksamhet..du får allt, jag ger de Frivilligt. igen o igen..

Kommentarer
Postat av: annika

lör 28/4 - tis 31/4 kommer jag till er. deal with it.

2007-03-22 @ 16:27:15
Postat av: Anna

Kanske kommer upp till "er" på påsklovet, min farfar är dålig igen. Är ni kvar där uppe eller kommer ni ner över påsk?

2007-03-23 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback