Ökar takten

Min cykel är stulen,må guds samvete åter drabba dessa onda människor som tycks hemsöka mitt liv. Jag var på team ihelgen,utplacerad i LO göteborg.det var nice,kan ju inte bli annat med åke som kontakt person. Idag har vi redovisat och jag vet nu hur givande alla tyckte d var..(puh)
Nu går dagarna med jättekliv.Nu är det vår for sure o man är ute o ränner varje kväll,somnar för sent,vaknar mörbultad.livet är för härligt.Om 2 1/2 vecka är ja tillbaka i götet igen.Men ja
Erkänner tyst,kommer sakna detta...

Kommentarer
Postat av: ankan

Hallå hjärtat, jag får pengar den 18:e, kan du få dom när jag kommer till gbg?

2007-05-11 @ 14:14:58
Postat av: anonym

jag gillar dig

2007-05-15 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback