23 år fyllda

Jag fyller år idag. Men när jag först vaknade i morse så var det inte av födelsedags sång...Jag lyssna på huset.
S ä m s t  jag har vaknat först.
Kändes som ett bad omen. Så jag försökte somna om, och somna om..så hör jag hur mamma går upp.
Nu så! tänkte jag. Men icke. Hon sätter sig och pladdrar i telefon. Och jag börjar bli rastlös. Så jag skickar ett sms till mamma. "Jag börjar sakta vakna!"
Inget händer. väntar ytterligare. Till sist skickar jag till chriss med. "Jag är snart vaken!"
Jag hör på 2 röda hur chriss dörr öppnas och sen börjar det tassas fram och tillbaka på övervåningen. Äntligen.
Så börjar de klampa ner för trappan.
"Vad är det för en dag, är det en vanlig dag.."
Och just som de går in i mitt rum skuttar jimmy ut ur sitt och ylar med i sången. Engagemanget är storslaget.

Haha.

Men vad gör det, jag fick frukost på sängen, tårta och paket. Så jag är nöjd ändå.


Kommentarer
Postat av: ankan

grattis ælskade kvinna å gud vælsigne dig! jag ønskar att jag hade fått sjunga før dig oxå, men befinner mig bland folk å e inte jættepepp på att bli arresterad før førargelsevæckande beteende. all kærlek!

2007-11-19 @ 13:12:01
Postat av: jibbs

tack min älskade vän.

Saknar dig galet min vän! så snart jag har pengar så är det till dig jag kommer!

2007-11-19 @ 14:25:25
Postat av: Anna Woxlin

Varför känner man igen sig?
haha Grattis!
(I vår familj. vaknar jag först. Pappa vaknar och försöker väka alla. Till
slut lyckas mamma, pappa och Sara komma in i mitt rum. Jag låsas Alltis sova. Efter halva "vad är det för en dag" kommer emma in me täket runt sig fortfarande halvt sovande och grymtar med i sången.
Precis i slutet
kommer erik upp i kalsonger och grymtar hurra hurra hurra! haha)

2007-11-25 @ 11:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback