Dramaten nästa

Jag har gått med i en teatergrupp, vet inte riktigt hur det gick till..?
Allt gick väldigt fort.
Vips var jag där, och läste rollen som Eivor i Masjävlar!
Det svärs galet mycket i den pjäsen, särskilt min roll. Eivor är på gränsen av att bryta ihop hela tiden. Hon håller upp fasaden av att ha det perfekta livet och dör i slutet.
Känner mig som ett busigt barn varje gång jag svär! Och efter varje svordom tittar jag lite förskrämt runt mig.

Just nu känner jag mig enormt konstnärlig och kreativ, sjunger, dansar och går i teater. det ni!

Premiären beräknas i Slutet av April/början av Maj.

VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: jannie

haha!lätt att jag kommer va där!

Postat av: Anonym

Du man få komma på mina föreställningar med. Premiär vecka sex och föreställningar vecka åtta.

2007-12-02 @ 21:26:12
URL: http://njosnavelin.blogg.se
Postat av: jibbs

hurra

2007-12-03 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback