Ola

Igår var jag och noomie åter igen jokrar. Vi befinner oss för tillfället på ledighet i uppsala. Vilket inte är så jokrigt i sig. Men igår skulle vår dansar kompis (Benjamin- den duktiga) Dansa på en av stadens löjligaste klubbar. Och han skulle inte dansa bakom vem som helst. Utan Ola, Idol-Ola..eller idola som han även kallas.
YEAH.
Vi kom fett coolt in på lista, gick förbi kön av mobbade människor, bara att lägga in grejerna i garderoben. För vi stod ju på bandets lista.
YEAH.
Musiken dunkade och vi glassar runt där totalt underklädda och för gamla. Men det hindrar inte någon. Vi har ju två ben och bröst och gillar ju att dansa. Varför skulle man inte känna rättet att grab some as då. Varför inte.

Höjdpunkt 1:
När ett huvud helt plötsligt dansar på min axel. Nemen hej!
Han dansar först glatt med mig sen med mig och noomie sen med armarna över våra axlar hoppandes frenetiskt och vi med enormt skeptiska och roade blickor. Han trycker ihop oss med jämna mellanrum för att sedan Ge oss varsin BLÖT PUSS på kinden. Oh tack. Sen toppar det hella med att ta ett grepp om min klänning och noomies tröja och börjar skaka oss frenetiskt.
YEAH.
OCh ger oss sen ytterligare en blöt puss och när jag för 5 gången försökte att väntligt komma loss tightar han till greppet ytterligare. Och då får jag våldtäkt vibbar och tog noomie och gick med en mer bestämd ton därifrån.

Höjdpunkt 2:
Jag står oskyldigt och väntar på konsertens start på dansgolvet. Men jag är ju en flicka med två ben en rumpa och bröst. I know. ett obejkt. Inget mer..Helt plötsligt får jag erfara ett juckande på min bakdel som får mig att vilja knarka dagens efterpiller i en vecka för att vara på säkra sidan. HerreJesus kristus. Nöjdare kille har jag nog aldrig fått knuffa bort.

Killar är verkligen drägg ibland asså.

Men kvällen fulländades ola kom, spelade sjöng och benjamin o kevin dansade och vi lämnade klubben lyckliga och 3 timmar äldre.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte heller om när folk jag inte känner så bra kramar mig. (pik, mehehe)

Postat av: anna

påminner mig lite om när jag var på malta och en italienare förföljde mig och antaste mig konstant under min vistelese där. även om jag skrek åt honom ett antal gånger på svenska att dra åt helvete. kanske borde jag sagt till honom på engelska eller liknade för att få honom att förstå..

2007-11-04 @ 19:39:54
Postat av: jibbs

de kan ju vara en idé

2007-11-05 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback