gosh

Så sitter man i träsket. Pack träsket.
Jag började så smått vid 13.00 snåret i förmiddags och sen tog jag paus o åkte och fikade med en gammal vän. Och så sitter man här igen. Gör allt för att komma undan. Började till  och med alldeles nys läsa en bok om studieteknik. OCh nu, ja nu sitter jag till och med och beklagar mig genom min blogg.
ack.
Så känner ni ngn gång att ni inte vill plugga, börja packa.
På måndag åker jag till sthlm o sen till uppsala. Träffa gamla vänner, kramas, fika o umgås. Blir guld de.

puhh..jaja ja..får la bara slänga ner lite skit o sen hoppas på att det blir bra..=/

Kommentarer
Postat av: Leyla

haha ajdå, lycka till!:)

Postat av: anna

nej, om man ska plugga ska man städa.
mitt rum är alltid som renast när jag ska ha prov.

2007-10-29 @ 11:29:23
URL: http://aannakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback