Md tiden is the shit!

Idag nostalgiade (jag är väl medveten om att det inte är ett ord, noomie o annika) jag,
jagade fram min md-spelare för att spela in en melodi jag kom på. Sen började jag lyssna på md-skivan som låg i. Och till min glädje låg massor av mina gamla låtar inspelade. en del bättre än andra, betydligt sämre. Galet lyckligt i alla fall.

Md spelare alltså, det var inte igår det var trendigt alltså.

ooomy God...sitter och lyssnar nu...hahaha...Jag har visst spelat in när jag övar till ett bibelstudium. hahahahahahaha...shit, ni skulle höra detta. Det är väldigt kul att jag skriver detta..för ni fattar verkligen inte vad jag pratar om..
eller? 
Men herregud, ni skulle höra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback