steget är taget


Idag gjorde jag det..jag gjorde det, shit vad nervöst de var. Jag sa upp mig.
Om nu jobbet drog ner mig så extremt och gjorde att jag avskydde livet så, då är det lika bra att ta itu med det. Slutar om en månad, tills dess är det att söka jobb som gäller.
Idag känns det spännande, imorgon kommer det nog bli skrämmande. Får ta en dag i taget, lika bra att hitta var man passar nu, innan man får familj o barn o shit att ta hand om o föda med mat.
Nu vet jag 7- eleven är inte där jag vill växa o gro. punkt.


image159


Nått som för övrigt förvånade min dag nått så oerhört är när en av mina leverantörer på seven (35+, liten filipin) imorse kom med 4 buketter blommor, blommor, 4 buketter, 4!!!
"för att jag älskar dig" 
Jag vet inte om jag är rörd eller vettskrämd. Men räknade snabbt ut att jag inte öppnar något mer nu innan jag slutar..phu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback