Men gå nu bara.

tror du inte jag missar fredagens engelska lektion igen. jo då. de har jag/gör jag just nu. Bara för att det står det där eländiga flex på mitt schema och jag är morgontrött så säger den där karaktärslösa delen av mig. Men då kan du ju ta de lugnt nu på morgonen och åka in till nästa lektion. Och när jag (den karaktärsfulle) även fast jag redan missat bussen säger till mig själv, nu tar du och går, ta nästa buss, du får bli sen. Så säger den utan karaktär, men sätt dig vid datorn  och skriv dom där engelska uppsatserna du skall träna på. Okej då, så går jag med på det. Tror du inte jag hamnar på facebook. Jo det är väl klart jag gör, och när jag nästan waistat all min tid kommer jag på hur dum jag är och går in hit och bloggar om det.
times up.

Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra fredag :D

Postat av: ankan

jag gillar den sidan av dig. jag gillar dock inte judith. så.

2008-04-18 @ 21:54:49
URL: http://www.samst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback