Dan innan Lucia

Min dag:

1. En av mina flickdrömmar gick i uppfyllelse med ljus i hår.
2.Luciatåg
2. Jag somnade efter Lucia och tänkte.."Visst var de inget mer jag skulle göra idag...?"
3. Vaknar 11.00 och kommer på att jag skulle på "anställningsintervjuv, prat grej" 9.30
4. Ringer och löser allt.
5.Fikar inne i stan men henne jag missade 9.30 med Carolas julmusik ljudande ur högtalarna.
6. Får sommarjobb.Himmel.
7. Såg ARN2
8. Hade ONT I HUVUDET
9. Vet inte vad jag gjorde...
10. Idolfinal
11. ja här är jag nu...




Imorgon är det Lucia. När de "riktiga" tåget tågar på TV tänker jag SOOOOVA.
God natt.


Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅÅÅH du är så vacker!!

Postat av: nomes

hurra hurra hurra. jag tänker vara egen utnämnd ucia. med omröstning och allt närsta år

2008-12-14 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback