en måndag i december

Det smakar pepparkakor i min mun, pepparkakor med apelsinsmak. Brevid mig står en kall kopp thé omringad av papper och böcker. Jag har fått internet på mitt rum. Lika soft som de är opraktiskt. Dags att damma av karaktären igen. suck.
Jag har remenissat i 3 dagar. För er som inte vet vad remenissar betyder. Synd för er. :P
Jag jar varit i Nya Zeeland i ja, tre dagar. Jätte knäppt. JAg tror jag är där hela tiden och allt jag vill lyssna på är Jack Johnsson. me like.

På fredag går alla mina flickdrömmar i uppfyllelse, jag ska få vara Lucia. Kan ni tänka er. Med levande ljus i håret och allt. Det blir skit spännande.

Imorgon, imorgon mina vänner. Då är det en stor dag. En ljus dag. Christopher Buller ak.a bror kommer hit. Hurra! Vi skall...ja du..vet inte. Njuta och trivas av varandras sällskap. Ni skulle vara med. Nu få ni ju inte det. Men om ni skulle få det skulle ni vara evigt tacksamma för att ni fick det.

Ute snöar de och sen regnar de lite och så snöar de lite till. Man skulle kunna tro att man är på västkusten. Men de är jag tydligen inte.

I lördags åt jag nybakta lussekatter hos frida. GOTT. Och mycket trevlig kväll. Ne nu skall jag lägga av att ignorera min hemtenta och erkänna för mig själv. JAg är student även idag.


Jag bjuder er några bilder att remenissa på tillsammans med mig.
puss

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

yeeeey!!! :D

Postat av: nomes

åh jag saknar dig

2008-12-09 @ 14:44:37
Postat av: anni

eller så är det du som är blind som tror att du är i nya zeeland.

2008-12-09 @ 22:25:29
URL: http://jajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback