Jo tack.

Jag har en mycket fin bror. Mycket fin. Jag har till och med tre :).
Rik är vad jag är. Skulle mormor säga och jag följer gärna hennes exempel.

Han kom i onsdags, jag gav honom en tour på skola och elevhem, shit vad mkt frågor han ställde, hoppas han fick svar på några! Vi lagade mat, sen åt vi den maten tills vi blev mätta. Sen åt vi popcorn och skrattade åt björn gustavsson tills vi satte på Sex and the city filmen och beundrade deras snygga kläder.
Vi la oss sent och pratade om barndomsminnen till SENT in på natten. Sen somnade chriss och pratade i sömen. LOVES IT.
Onsdagen spenderades i Utown city, strosandes i affärer och fika mitt bland julklappsjagande människor. Sen så tog min kära bror med mig till Uppsalas mysigaste och bästa restaurang,den grekiska vid vattnen. Underbart. Tack Chriss. Efter att vi rullat ut ur restaurangen PROPPMÄTTA, gick vi och såg världens konstigaste film: "Burn after reading"...tror jag den heter. haha. Knäpp film.
Väldigt uppskattad födelsedags present.

Nu är han i götet och jag sitter vid min dator och är VÄLDIGT trött. Inte för att chriss har varit här men för att terminen gått fort och varit mkt innehållsrik. Indeed. Har en hemtenta och ett PM kvar. sen far jag HEM för Jul. Fredag. Sooooon.

Imorgon är de LUcia firande på skolan. Visst vetni. 07.00 drar de hela igång, gissa vem som är lucia. ja de kan ni fundera på. Ngn som aldrig varit det innan och ser väldigt mkt fram emot att uppfylla flickdrömmar med ljus i håret.

Kärlek vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din stint stirrande blick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback