pladder som vanligt.

Alla har teman på sina bloggar, och det skall man tydligen ha. Man måste nischa sig säger dom...
Äsch.
Tema hit och tema dit. Livet i Pladderform är väl mitt tema i så fall.

Så, då går vi vidare.

Min mobil har ställt om sig till Finska. WHAT!! Lägg av. Teknisk utrustning är INTE the shit. Ahhh.
Dr. Queen är en mkt dramatisk serie.
Det är kul att stänga av en film för att istället sätta på en låt och studsa runt frenetiskt i sitt rum.
Det är kul att smyga bakom filip, han tycker det är jätte kul
Pepparkaksdeg är gott.
Vincent tror de blir gott om man lägger in hela degen som en klump i ugnen en liten stund. NAE säger jag till det.
nome.blogg.se har lagt upp en vacker julsång som jag gillar.
Johan Stahre är knäckt efter noter. Hurra.
Är Obeskrivligt slut på hemtentor
Har upptäckt hur skönt det är att sova i nattlinne.
Åker hem skit snart.

Pladdrat nog för nu. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback