Visst vettu.

Gläd er med mig.
Jag har nu lämnat in alla mina 6 hemtentor i dogmatiken. Det är en väldigt befriande känsla att bara kunna gå på föreläsningen och suga åt sig bara för att och inte pga tentor. Predestination står på schemat. De ni. Det blir intressant.

Dessutom har jag grovstädat vår vånings kök idag. Har städvecka. Det har nog aldrig varit så rent och jag har aldrig varit ödmjukare.

Doktor Queen är en mycket avslappnade serie att glo på.

Fredag morgon, hem till Göteborg. De blir fint det.

Puss på er där ute.

Kommentarer
Postat av: Ida

Är dr queen det samma som dr quinn?

Postat av: Christopher Buller

duktig flicka du e! :D

2008-12-17 @ 23:04:08
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: jibbs

haha.. de e de nog jag.

2008-12-18 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback