våren kom efter snön

image195

Bjorli 2008 är nu avklarat, detta blev mitt, hmm..låt mig se. Mitt 10 år. Då kanske ni förstår hur mycket jag älskar bjorli läger med allt vad det innebär, tonåringar och alla dess hormoner, snö, rosiga kinder, skratt och varm choklad. Året präglades av sol, extremt mycket snö och en väldans massa maffia spelande. Dock lite selektivt. ehh...ja jag vet..alla fick inte vara med.
Som alla vet så blir det kaos om man är för många på maffia, så vi valde några o stängde in oss på ett rum. Dåligt föredömme. 
O ja!

Men med några blåmärken och trötta muskler så är jag tillbaka i vardagen, vardagen som bjuder på vår. Loveli.
har mitt första prov på torsdag..wooo..
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback