tisdag

Igår var det vår
idag är det dimma
miss glimåker hade uttrykt vädret som lite mysko. Saknar miss glimåker..

Ibland förvånanas jag när jag inser mig vara engagerad över saker jag trodde jag lämnat.
Hur hjärtat kan brista, ja göra sig känt i alla fall.
Man blir arg, frustrerad och uppgiven..för man är så hjälplös i just den situationen.
men vissa saker måste man nog bara ta 3 djupa andetag över och låta det ta sin tid..
om nu tiden kan ge något.
det är väl här hopp passar bra in.

Idag har jag lärt mig om medeltiden, spelat "kom tillsammans" flera gånger, frysit så jag skakat, skaffat mig en undersåtare, pratat med gammal kollega. Hälsat på gammal väns nya lägenhet, åkt spårvagn, bil o buss.
Tänkte avsluta dagen med sömn.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback